سوئیچ Nexus سیسکو N3K-C3172PQ-10GE

N3K-C3172PQ-10GE

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: N3K-C3172PQ-10GE
  • نوع محوطه: 1RU
  • پورت ها: +48x SFP+ and 6x QSFP
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سوئیچ N3K-C3172PQ-10GE از سری سوئیچ های Nexus این شرکت می باشد که دارای 48 پورت +SFP و 6 پورت +QSFP  می باشد، سوئیچ 1RU است و سوئیچینگ لایه 2 و لایه 3 را با نرخ سیم در همه پورت ها ارائه می دهد.ضمن اینکه مدیریت تصویر را ساده می کند، ویژگی های جامعی را برای مشتری فراهم می کند. ویژگی‌های برنامه‌پذیری غنی، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا برنامه‌های امروزی را اجرا کنند و در عین حال برای نیازهای درخواستی و متغیر برنامه‌ها مانند داده‌های بزرگ، ابر و مجازی‌سازی آماده باشند.

سوئیچ شبکه، یک دستگاه شبکه‌ی کامپیوتری است که نقطه‌های شبکه یا دستگاه های شبکه را به یکدیگر وصل می‌نماید.سوئیچ هایی که معمولاً در لایه‌ی سوم یا بالاتر پردازش را انجام می‌دهند، معمولاً سوئیچ چند لایه یا سوئیچ لایه 3 خوانده می‌شوند.این واژه معمولاً به دستگاه چند پورته‌ای اطلاق می‌شود که پردازش و انتقال داده را در لایه‌ی دوم مدل OSI انجام می‌دهد.

سوئیچ دستگاهی است که در شبکه های مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرد. کاری که سوئیچ به انجام می رساند این است که داده های ورودی را از هر یک از پورت های ورودی چندگانه، به پورت خروجی خاص هدایت می کند. به این ترتیب اطلاعات در مقصد مورد نظر دریافت می شوند. در شبکه تلفن سنتی (Circuit-switched)، یک یا چند سوئیچ به کار گرفته می شوند. این سوئیچ ها یک مدار اختصاصی را جهت برقراری اتصال موقت به وجود می آورند که منجر به برقراری ارتباط میان دو یا چند نفر می شود.

سوئیچ‌های سری Nexus 3000 Cisco با ارائه 24 تا 128 پورت که اتصال انعطاف‌پذیر، عملکرد بالا و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جامع را ارائه می‌کنند، برای استقرار مرکز داده در بالای رک طراحی شده‌اند. سوئیچینگ‌های انعطاف‌پذیر، Top-of-Rack، Layer 2 و 3 را دریافت کنید که سوئیچ‌هایی با تأخیر کم، قابلیت برنامه‌ریزی بالا، و سوئیچ‌های با چگالی بالا را در یک ضریب فرم فشرده ثابت به شما ارائه می‌دهد.

کد محصول
N3K-C3172PQ-10GE
نوع محوطه
1RU
پورت ها
+48x SFP+ and 6x QSFP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...