آی پی فون سیسکو CP-8851-K9 یک نقطه پایانی نوآورانه است که ارتباطات صوتی مقرون به صرفه و درجه یک تجاری و پشتیبانی از خدمات ارتباطات ویدیویی را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد.
محصولات مرتبط
Cisco® IP Phones با تجربه همکاری جدید به کسب و کار شما قدرت می بخشد که شما را با افراد مناسب، با اطلاعات مناسب و در زمان مناسب مرتبط می کند، بنابراین می توانید عملکرد تیم را تسریع کنید و نتایج کسب و کار خود را به حداکثر برسانید.
تجربیات مشارکتی موثر بین افراد و تیم ها می تواند به شما کمک کند:
• با توانمندسازی کارکنان حرفه ای پرمشغله خود، از قدرت آنها استفاده کنید با مشتریان، شرکا، همکاران و تامین کنندگان با اطمینان همکاری کنید.
• تعامل با کارشناسان موضوعی (SMEs) را با استفاده از آن به حداکثر برسانید مزیت حضور فراگیر، افزایش فضای تیمی به فراخوانی و قابلیت های کنفرانس فرآیندهای کسب و کار خود را متحول کنید و هزینه ها را با تعامل کاهش دهید ارتباطات ویدئویی با کیفیت بالا و درجه تجاری.
• به برنامه ها و لوازم جانبی نقطه پایانی شخص ثالث اختیاری دسترسی پیدا کنید نوآوری در جریان های کاری جدید سیسکو شروع به توسعه ارتباطات و همکاری صدا از طریق IP (VoIP) کرد راه حل ها در سال 1997 ارائه شده است و آنها را طولانی تر از هر فروشنده دیگری در بازار ارائه کرده است. صنعت بر اساس تحقیقات Synergy، سیسکو صدای شماره یک کلی است و فروشنده تجهیزات ارتباط تصویری در جهان و پیشرو در بیشتر دسته بندی ارتباطات یکپارچه، از جمله کنفرانس و پیام صوتی.
Cisco IP Phone 8800 Series (شکل 15) مجموعه پیشرفته نقطه پایانی است که استفاده آسان را ارائه می دهد.
با عملکرد برتر با IP Phone 8800 Series، کسب و کار شما می تواند از مزایای مقرون به صرفه بهره مند شود.
ارتباطات صوتی با وضوح بالا قابل اعتماد، ایمن و مقیاس پذیر از طریق IP (VoIP). در مدل های انتخابی، شما
همچنین می توانید دریافت کنید:
• ورود مقرون به صرفه به ارتباطات ویدیویی با وضوح بالا (HD) 720p برای فعال کردن کل سازمان شما به صورت ویدیویی.
• پشتیبانی از یکپارچهسازی ویژگیهای تلفن با نزدیکی هوشمند سیسکو برای صدای موبایل هنگام استفاده
دستگاه های تلفن همراه شخصی
• ارتباطات سیار درون دانشگاه در شبکه های LAN بی سیم (WLAN) برای کارگران در شرایط سخت تر،
تنظیمات کار صنعتی
• کنفرانس صوتی با کارایی بالا برای اتاق های کنفرانس کوچک تا بزرگ تا 1140 فوت مربع (106
متر مربع) و حداکثر 42 شرکت کننده در اتاق.
• افزایش تبادل اعضای Cisco Spark™، در اتاق های تیم مجازی Spark، به تماس های صوتی یا تصویری Spark
• انتخاب دو حالت تجربه کاربر برای مدیریت تماس و ناوبری (پیکربندی فناوری اطلاعات)
دیدگاه خود را بنویسید